Klantenservice

Betaalmogelijkheden

Algemeen

U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure van onze shop.

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daar voor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

MisterCash

Met MisterCash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen in België. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van MisterCash, zonder dat u zich daar voor hoeft aan te melden. MisterCash werkt alleen voor klanten met een Belgische bankrekening.

Overboeking

Heeft u geen bankrekening die geschikt is voor online betalen, dan kunt u ook vooraf via een bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op onze bankrekening onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling. Binnen Nederland kan dit 1 - 3 werkdagen in beslag nemen.

Onze rekening informatie:
Bank: ABN-AMRO
Rekening nummer: NL59ABNA0450302695
T.n.v. Wantohave BV te Lelystad

Klanten uit het buitenland zoals: België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Denemarken enz.:
U kunt voor de betaalmogelijkheid vooruitbetalen kiezen. U kunt dan het factuurbedrag inclusief verzendkosten naar ons over maken via de bank.

Voor de overschrijving kunt u onderstaande gegevens gebruiken:

IBAN: NL59ABNA0450302695
BIC: ABNANL2A

 

Onder rembours

Onder rembours verzenden kan ook, indien u dit wenst. Rembourskosten bedragen € 9,95 extra en gaat tot een limiet van € 500,-.

Contant bij afhalen

U kunt u product afhalen bij Wantohave te Lelystad. Alleen op afspraak.
Voor een afspraak kunt u mailen naar klantenservice@wantohave.nl

Verzending & Levertijd

Bestelling voor 17:00 zullen dezelfde dag verstuurd worden.
Post.nl: € 5,95 levering 1 tot 2 dagen.

Bestelling geplaatst op Bezorgdag Post.nl (besteld voor 17.00 uur)
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag  
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

 

Direct uit eigen voorraad leverbaar

De gegevens veranderen continu door verkoop en binnenkomende goederen. Wij proberen de gegevens altijd zo actueel mogelijk te houden, maar er zit altijd enige vertraging in.DP

Bij de producten op de site is zichtbaar of het product op voorraad is. Mocht een artikel bij ons niet meer voorradig zijn, dan is de levertijd doorgaans 10-15 werkdagen. Het kan gebeuren dat een product niet voorradig is bij de importeur/leverancier. In dat geval krijgt u van ons telefonisch of per e-mail een bericht met de verwachte levertijd. Indien de door u bestelde producten niet binnen een redelijke termijn leverbaar zijn, kunt u de gehele bestelling altijd kostenloos annuleren.

Levertijd bij vooruitbetaling

Als u bij uw bestelling kiest voor vooruitbetaling, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra uw betaling is ontvangen ontvangt u per e-mail bericht en wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

Bezorging op zaterdag

Bestellingen kunnen ook op zaterdag geleverd worden. 

Indien u niet thuis bent

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag (behalve zondag) opnieuw aangeboden. 

Bezorgen

Track & Trace code krijgt u via de e-mail doorgestuurd. U ontvangt een e-mail van de Post.nl zodra uw pakket verstuurd is. Hiermee kunt u uw pakket volgen. 
Niet thuis?

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag (behalve zondag) opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist kunt u een afspraak maken voor de derde afleverpoging Heeft u uw bestelling onder rembours geplaatst, dan kunt u dit aan de deur contant betalen.

Ander bezorgadres

Het is mogelijk om uw pakket op een ander adres te laten bezorgen. Vul het bezorgadres in tijdens de bestelprocedure en het wordt op het door u gewenste adres afgeleverd.

Cadeau / verrassing bestelling

Als het een cadeau / verrassing is voor de ontvanger raden wij u aan dit te melden in het opmerkingen veld tijdens de bestelprocedure. Wij zullen dan geen factuur bij uw bestelling toevoegen.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Lelystad.
Zodra uw bestelling voor u klaar staat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak. Afhalen is (met een gemaakte afspraak) mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 18.00 uur en 21.00 uur. Op zaterdag is dit mogelijk tussen 09.00 en 13.00
Let op: u kunt bij afhalen alleen CONTANT en GEPAST betalen (geen pin, geen creditcard, geen cheques!)

Suggestie melden

Wij staan altijd open voor goede en leerzame suggesties. Heeft u een suggestie of idee? Neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@wantohave.nl

Retourneren van uw order

Wij doen altijd ons best om u kwalitatief goede producten voor een scherpe prijs te leveren. Mocht u om bepaalde redenen echter niet tevreden zijn met het product dan is het onder bepaalde omstandigheden mogelijk uw product te retourneren.

Wet kopen op afstand

Wettelijk is het zo geregeld dat vanaf het moment van ontvangst door de klant van zijn bestelling, er een zichttermijn van 14 werkdagen in gaat. Gedurende deze 14 werkdagen kan de klant beoordelen of het product hem bevalt. Mocht dit om welke reden dan ook niet het geval zijn kan de klant zijn aankoop zonder opgaaf van redenen retourneren. De herroepingstermijn is veertien dagen.

Wel is de eis verbonden dat wij als Wantohave het product en eventuele accessoires onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking en onbeschadigde verpakking retour ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij gerechtigd u hiervoor kosten, dan wel het gehele bedrag in rekening te brengen. Uiteraard accepteren wij géén artikelen welke gebruikerssporen vertonen retour!

Na ontvangst van uw retourzending en aan bovenstaande voorwaarden voldaan te hebben, hebben wij als verkopende partij vervolgens de wettelijke verplichting het volledige aankoopbedrag binnen 30 kalenderdagen retour op uw rekening te storten.

Wij hopen u op deze manier goed en volledig geïnformeerd te hebben over onze procedure. Mocht u nog vragen hebben, stelt u ons deze dan gerust.

Klacht indienen

Bij Wantohave is een tevreden klant het enige dat telt.

Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht per email richten aan klantenservice@wantohave.nl
U krijgt altijd binnen 1 week een reactie over deze klacht.

Privacy Policy

Wantohave hecht veel waarde aan het beschermen van de privacy van uw persoonlijke en herkenbare gegevens die u aan ons verstrekt. Uiteraard houdt Wantohave zich aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens en overige privacywetgeving stellen. In deze Privacy Policy worden naast ons privacybeleid de keuzen beschreven die u kunt maken over de manier waarop uw gegevens online worden verzameld en hoe deze worden gebruikt.

Wantohave gebruikt de verzamelde gegevens om u de volgende diensten te leveren: Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@wantohave.nl

Wantohave verkoopt uw persoonlijke gegevens nooit aan derden en stelt deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. U mag ons om inzage vragen in uw persoonsgegevens. Ook kunt u ons vragen uw persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen als deze onjuist, onvolledig of irrelevant zijn.
Als u nog vragen hebt over onze Privacy Policy, dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@wantohave.nl Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. Wantohave behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de Privacy Policy. Bekijk daarom regelmatig de Privacy Policy voor een eventuele update van het privacybeleid.